Kam až jsme to dopracovali !

04.07.2013 23:30

!!! Pan "kníže " se chce zasadit v parlamentu o uznání muslimů jako národnostní menšiny. To k nám přetahuje manýry ze svého

domova kde nemůže vydržet? Bohužel   .....Váš optimismus Vás rychle

přejde........ !  Lázně Darkov v Karviné-Darkově  jsou již uzavřeny  -- zrušeny ! V budově sanatoria ve 2. poschodí je zřízena modlitebna pro pacienty muslimy z arabských zemí  a muslimy z okolí. V rehabilitačním Sanatoriu v Klímkovicích je nedostatek místa pro naše pacienty ( ani

když si to chtějí zaplatit), z důvodu velkého zájmu muslimů.   Jsou to

výhodnější finance  pro  nové soukromé  majitele !Tak pokud si chcete zazpívat při sekání trávy v Darkově nebo okolí Sanatoria Klimkovice udělejte to rychle.Nedoporučuji zpívat , smát se nebo hlasitě mluvit v lázeňském parku, abyste neskončili jak ten  rakouský důchodce.

 

Rakouský důchodce u soudu za to, že rušil muslimy hlasitým zpěvem

Je pátek a rakouský důchodce si zpívá během sečení trávy na svém pozemku. Ještě netuší, že to bude vysvětlovat u soudu a že bude nakonec rád, že vyvázl s dvacetitícovou pokutou.

Ano, opravdu nečtete zprávu z Afghánistánu, ani z Pákistánu. Není třeba chodit do islámských zemí: Islám už přišel k nám.

63 letý rakouský důchodce byl zatčen policií za to, že na svém pozemku během sekání trávy nahlas jódloval. Měl totiž konkurenci: na sousedním pozemku stojí islámská mešita, ze které během modlení pouštějí do okolí z reproduktorů na dvoře zpěv muezzina.

Kdo má právo se projevovat nahlas? Má právo si nahlas zpívat rakouský důchodce nebo má právo pouštět do okolí nahlas z reproduktorů mešita islámské zpěvy? Jak víme, vyhrát může jen jeden, protože jak říká známé přísloví: "Na jednom hnoji není pro dva kohouty místo." A na tom rakouském hnoji není místo pro rakouského důchodce.

Muslimové si zpěv za plotem nenechali líbit a podali na něj oznámení za hanobení islámu. Svým zpěvem prý napodobuje (nebo konkuruje?) zpěv muezzina a tím muslimy uráží. Tento pátek proběhl soud. Helmut G. se před soudcem dušoval, že nechtěl urazit islám, prý "byl jen v dobré náladě při práci na zahradě a chtěl si jen zazpívat." Soudce mu nakonec uvěřil a byl shovívavý: Důchodce nepůjde do kriminálu, zaplatí puhých 800 EUR pokuty (20 tisíc Kč). Docela mírný soud na to, že byl odsouzen za "Pohrdání náboženskými symboly a omezování náboženského vyznání".

Výrok soudu je názornou ukázkou pronikání islámského práva šaría do právního systému evropských zemí. Pod záminkou pochybných práv pro náboženské menšiny jsou omezána práva občana. Svým způsobem je toto soudní rozhodnutí bezprecedentní. Jedná se totiž možná o první aplikaci Omarovy smlouvy v nemuslimském státě, navíc v Ervopě 21. století. Abych hovořil jasněji: Omarova smlouva je islámská právní norma, která upravuje vztahy s původním pobyvatelstvem poté, co jejich zemi dobyli muslimové. Omarova smlouva mj. nemuslimům přikazuje: zákaz stavění nebo opravování kostelů, zákaz zvonit v kostele nahlas zvonem, zákaz nosit zbraň nebo jezdit dopravním prostředkem, povinnost projevovat muslimům úctu, uvolnit muslimovi místo k sezení, zákaz mluvit nahlas během islámských bohoslužeb, zákaz mluvit nahlas v přítomnosti muslima atd.

Vlastně může být onen důchodce rád, že vyvázl jen s pokutou. Jak je patrné z Omarovy smlouvy, porušil islámské nařízení hned v několika bodech: nejen že mluvil během islámské bohoslužby, dokonce zpíval a ještě k tomu nahlas. Tím že sekal trávu během islámské bohoslužby, prokazoval neúctu vůči muslimům. Když se nad tím vlastně zamyslím, nemá si důchodce-kriminální zločinec na co stěžovat.

Tento soudní případ z Rakouska je exemplární potrestání nemuslima za to, že svým zpěvem rušil zpěv muezzina reprodukovaný do širého okolí ze sousední mešity. Bude toto soudní rozhodnutí mít dostatečný preventivní účinek i na ostatní potenciální kriminálníky, kteří by chtěli porušovat zákon zpěvem během islámských bohoslužeb? To je velmi závažná otázka. Mešita vedle domu rakouského důchodce není totiž jediná, která pouští islámské modlitby nahlas z reproduktorů do okolí.

O povolení hlásat islámský zpěv z reproduktorů do širého okolí žádají i muslimové v německém Hamburgu. Se stejným požadavkem přišla mešita v belgickém Sankt Georg, kde budou na minaretech umístěny reproduktory, které budou hlásat zpěv islámských modliteb do všech okolních ulic. Radní švédského města Fittja mají na stole stejný požadavek. A k nim se připojují

další a další žádosti z tisíců mešit, které v Evropě rostou jako houby po dešti.
 

Co když i další evropské mešity jsou ohroženy rasisticko-xenofobně extremistickými důchodci,kteří se nebudou štítit těch nejhorších kriminálních praktik vůči muslimům (například lidovéhozpěvu)? Není třeba, aby rozsudek rakouského soudu byl rovnou převzat jako zákon a bylo zakázánozpívat v okolí všech evropských mešit?

Možná že odpověď našli čtenáři rakouského deníku Krone v komentářích pod článkem.To už se ale nikdy nedozvíme. Diskuze byla totiž redakcí smazána, protože podle deníku "nebylasmysluplná"

 

Omarova smlouva přikazuje: 1) Křesťané a židé nesmějí stavět žádné kostely, kláštery ani jiné církevní stavby 2) Církevní stavby řesťanů ani židů se nesmějí opravovat, ve dne ani v noci, ty z těch, které se budou rozpadat 3) nebo jsou umístěny ve čtvrtích muslimů 4) Nebudeme poskytovat přístřeší špehům v kostelech nebo našich obydlích 5) ani je skrývat před muslimy. Nebudeme učit Korán naše děti 6) Nebudeme praktikovat naše náboženství veřejně 7) ani k němu níkoho konvertovat 8) Nebudeme nikomu našeho druhu bránit ke vstupu do islámu, pokud si to bude přát 9) Budeme prokazovat respekt muslimům, a 10) povstaneme z našich míst, pokud si budou přát sednout 11) Nebudeme se snažit připomínat muslimy napodobováním žádného z jejich oděvů, pokrývek hlavy, turbanu, obuvi, nebo účesu 12) Nebudeme mluvit jako oni 13) ani přijímat jejich vznešená jména 14) Nebudeme používat sedla 15) ani se nebudeme opásávat mečem ani nosit žádnou jinou zbraň 16) Nebudeme vyřezávat arabské nápisy na naše sedadla 17) Nebudeme prodávat kvašené nápoje 18) Nebudeme ukazovat naše kříže ani naše knihy na cestách ani trzích muslimů 19) Budeme používat zvony v našich kostelích jen velmi tiše 20) Nebudeme mluvit hlasitě při bohoslužbách nebo v přítomnosti muslima 21) ani nebudeme mluvit hlasitě při vyprovázení mrtvého 22) Nebudeme používat světla na žádné cestě muslimů nebo na jejich trzích 23) Nebudeme pohřbívat naše mrtvé blízko muslimů 24) Nebudeme si brát otroka, který byl přidělen muslimům 25) Nebudeme stavět domy vyšší než domy muslimů