Vlkovy perličky z bahna Národní a Albertova den po té… ulovené na Radiu Jerevan

19.11.2014 23:55

Bylo mi docela  zadostiučiněním, že  včerejší perličky  prosvištěly  českým internetem.  Když  jsem je v neděli dopsal,  byl jsem totálně  zdemolovaný na  duši i rozumu.

Výsledkem toho bylo, že  ač  bylo dávno domluveno, že  hned v úterý ráno musím na pravidelnou kontrolu k paní doktorce, kde budu přeměřen, převážen, atd. ,však to  asi znáte, šel jsem  vyžrat  lednici! Ačkoli bylo jasné, že  v  ordinaci dostanu pořádný    nářez….

Stalo se! Hanba mne fackovala. A fackuje do ted.Moje  selhání. Jenže  osobní selhání v osobní věci. Můj problém. A vás bych  s  tím neobtěžoval. Kdybych ovšem nenašel  na internetu  následující obrázek, který, alespon pro mne naprosto dokonale  charakterizuje  ty  z Národní a  jejich  boj  proti zlu, které ohrožuje náš  stát.

 

Vidíte  HO?! Vidíte?!  Kolem něj  partičku štastných  lidí s  trikolorou a a  za ním  halda těch se zdviženou červenou kartou?

A přidám další. Je  ze stejného zdroje jako ten první – z facebookové stránky, která se jmenuje Radio Jerevan

Mít je včera mohl jsem strávit pondělní sváteční večer podstatně  zajímavěji než  bušením do klávesnice a nepochybně bych byl následně paní doktorkou i Karkulí pochválen, jak prima jsem pacouš, protože  lednička, ale hlavně její obsah, by zůstal netknutý.

Protože  pokud je Kalousek a  jeho klaka  součástí  té  skvělé taškařice  z Národní a jak vidno je, jsou jakákoli slova v podstatě zbytečná! Včera  jsem se snažil  v nezpochybnitelných odkazech vysvětlit proč.

A  ty  holčičky  s těmi červenými plakátky na  tyčkách? O Pavliku Morozovovi asi nikdy neslyšely.  Ale  stejně jako on  mají jasno, kdo že  je škůdce nejvyšší!  Určitě  dostanou  jedničku z ručních prací, jak pěkně  ty  plakátky  jistě  celý  víkend dělaly. Ta první se za  Zemana  stydí, pravděpodobně  jí doma tatínek ukázal nějaké video s Pussy  Riot, které  ten zlý  stařec  tak ošklivě a sprostě  urazil, takže  se za něj veřejně stydí.

Ta  druhá, asi tak ze  čtvrté nebo páté  třídy, řekl bych,  má jasno, že na Hradě je šašek.  A  ví kam patří. Určitě  bude stejně sečtělá a je  daleko zkušenější. Ví , kdo kam patří! No a ta  třetí, asi  také ze  čtvrté či páté třídy?? Ta  ví, kdo je nepřítel. Naprosto bezpečně. Já takovéhle  holčičky  pamatuji.  Kdysi věděly  všechno o americkém broukovi a  také to, že  nenosím do školy  pionýrský  šátek. A iniciativně  to šly  hlásit  k nám domů,  že prý nejsem správný pionýr. No nebyl jsem ani po tom hlášení.

Ne, o takovouhle společnost  jsem nikdy nestál. Ani tenkrát, ani dnes. S těmihle  žádné hodnoty  nesdílím. S Milošem Zemanem v podstatě  také ne. Nicméně, Zeman by v politice nebyl, kdyby nebylo Klause  a všech, kteří  s ním byli  v jeho tehdejší vládní většině v letech 92-96, resp. 98.

Podobně  Zeman by  asi nebyl prezidentem, kdyby  nebyla proběhla naprosto ostudná a špinavá  druhá  volba  Klause  do tohoto  úřadu,  kterou tenkrát  úspěšně  „prosnítila“ / pamatujete  ještě  jméno Evžen Snítilý Topolánkovsko Kalouskovská koala? Která  rozhodla  svou  naprostou  trapností  a  čachrářstvím o tom, že  už příště budou občané hlavu státu volit přímo?

Na co si ti z Národní, kterým byl Kalousek vítaným hostem a kde i malé děti věděly, kdo je Belzebub, v pondělí vlastně stěžovali?

Ano, demokracie je  v ohrožení. O tom žádná!  Proč?  Všechno za mne poví třetí a poslední obrázek, který jsme si včera, pro účely tohoto článku vypůjčil z facebooku Radia Jerevan: